jimthehulk.blogg.se

Vilodag och hemmagjorda hamburgare!

Publicerad 2014-08-15 18:23:35 i Allmänt,

Idag vilar jag från gymmet så efter en kanna kaffe gick jag ut på min obligatoriska promenad som jag har på vilodagar.
Efter jag hade kommit hem så åkte jag till affärn för att handla saker till middagen jag skulle göra. Blev hemmalagade hamburgare och hemmagjord chilidressing. 
 
Tyvärr blev burgarna lite för små, men jag tyckte dom smakade bra ändå.
 
200g kalvfärs
160g bröd
15g ost
50g dressing
Fett: 48g, Protein:59g, Kolhydrater:82g, Kcal:981
 
 
Lite senare ikväll ska jag lyxa till det med lite nötter och energidricka
 
 
 

Kommentarer

Postat av: kung dennis

Publicerad 2014-08-17 21:49:43

Hamburgarna så goda ut! Tar gärna receptet på chilidressingen! :)

Svar: Dom var goda men blev lite små.
Jim Adolfsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela