jimthehulk.blogg.se

Går inget vidare just nu

Publicerad 2014-08-17 21:12:27 i Allmänt,

Jag valade verkligen min deffperiod på helt fel ställe. Jag borde startat den 3-4 veckor senare.
Förra helgen var det grästorpsfestivalen och då blev det mycket god mat och dricka.
Denna helgen har det varit kalas, men mycket god mat och tårta.
Nästa helg så flyttar jag tillbaka till Vara och har svårt att tro att det inte kommer intas godsaker då också.
 
Idag har det blivit massor med tårta.
Fläskfilégryta och klyftpotatis till middag.
Och lösgödis och dricka nu på kvällen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-17 21:22:32

Man lever bara en gång ;)!

Postat av: kung dennis

Publicerad 2014-08-17 21:47:54

Tårtan skulle jag mer är gärna sätta tänderna i! Bara o återgå imorn ingen större skada skedd!

Svar: Den va skit god, är typ dumlegrädde i den.
Jim Adolfsson

Postat av: D

Publicerad 2014-08-17 22:03:47

Haha fel period eller ej! Bara du själv som bestämmer vad du äter ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela