jimthehulk.blogg.se

Första veckan

Publicerad 2014-08-11 18:30:23 i Allmänt,

Idag har det gått en vecka sedan jag vägde mig senast och då vägde jag 96.5kg. Som dom flesta vet så var det "Grästorpsfestivalen" denna helgen. Så det har blivit lite för mycket gott att äta och dricka. Så var riktigt orolig att jag kanske till och med hade gått upp sedan sist.
 
Men jag hade gått ner 0,1kg. Så vägde in på 96,4.  Det tyckte jag va roligt. Midjan hade även den minskat med 2 cm. Detta är långt ifrån mitt mål som är ca 1kg per vecka, så jag måste verkligen skärpa mig om jag ska lyckas nå 10% fett.
 
Har dock fått ett annat problem och det är att efter jag såg världens starkaste grästorpare i helgen så har jag blivit extremt sugen på att börja bulka (äta mycket) och träna tungt. 
 
Innan passet åt jag pasta, tonfisk och ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela